Pravna ureditev davčnega svetovanja kot dejavnik kakovosti izvajanja storitev
Gospodarska gibanja 450
Povzetek. Besedilo analizira primernost pravne ureditve davčnega svetovanja kot dejavnika kakovosti izvajanja storitev davčnega svetovanja; temelji na primerjalni analizi (de)reguliranosti poklica v izbranih državah EU, analizi obstoječe ureditve v Sloveniji ter pridobljenih mnenjih deležnikov davčnosvetovalne dejavnosti. Iz rezultatov vseh treh analiz je izpeljan predlog optimalnega modela ureditve tega poklica in stopnje reguliranosti dejavnosti, v jedru katerega je funkcija kakovosti izvajanja storitev davčnega svetovanja tako za uporabnike storitev, izvajalce storitev kot tudi za državo in družbo kot celoto. Ključna ugotovitev napotuje na trditev, da je z večjo stopnjo regulacije mogoče zagotoviti tudi večjo kakovost izvajanja storitev davčnega svetovanja, kar pa ni pomembno samo za naročnike, ampak dosega tudi dimenzije t.i. javnega interesa, saj povečuje zaupanje v davčne obračune in računovodske izkaze, pri katerih je sodeloval davčni svetovalec. S tem pa se izboljšuje tudi ekonomsko okolje gospodarstva in znižujejo tveganja za poslovanje.
Ključne besede: davki, davčno svetovanje, regulirani poklici, kakovost storitev.
JEL: H2, M4, G28, E6
-
PRIJAVA NAROČNIKOV
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijavite se -
ŠE NISTE NAROČNIK?
Naročite se na revijo in prejmite brezplačen dostop do člankov.
Naročite revijo